(U povodu tzv. Parade ponosa, zakazane za 14.08.’21.) Islamska zajednica je prešutnim odobravanjem da se islam zloupotrebljava kao siledžijski, uličarski i navijački rekvizit – podržala paraislamski marketing za tzv. “Paradu ponosa” u Sarajevu 2019. godine, u organizaciji jednog islamističkog pozorišta kojim gazduju obavještajne službe. I tada i sada Islamska zajednica je bila DUŽNA POZVATI BOŠNJAKE DA SE UZDRŽE OD REAKCIJA U IME ISLAMA. Ali, Islamska zajednica to ne može učiniti, jer je putem kvazireisa Kavazovića i njegovih agenata upregnuta da radi u korist bošnjačke štete.
Smetalo im je, kobejagi, “vaninstitucionalno tumačenje” islama kod tzv. paradžemata, ali im ne smeta kad se u ime islama pravi marketing za tzv. Paradu ponosa.
O sofisticiranoj upletenosti obavještajnih struktura da se islamističkim pozorištem napravi marketing homoseksualnim manifestacijama, kako ne bi prošle nezapaženo, svjedoče dva videa u prilogu: prvi, iz Deftera hefte 314, od 05.07.2020., u kome se analiziraju efekti marketinga sa tzv. kontraparade na kojoj se 2019. godine uzvikivalo “Allahuekber”, a što je bio glavni motiv pozornosti za tzv. Paradu ponosa, i drugi, pod naslovom “Vehabizam za pederizam: marketing razvrata & razvrat marketinga ili: Kako su vehabije, pod zaštitom paraobavještajnog podzemlja, pravili marketing pederskom festivalu u Tuzli, 15.03.2019. godine”, kada su vehabije angažirane da bacaju jaja na učesnike festivala “Merlinka” u Tuzli.
Paraislamski marketing za tzv. Paradu ponosa
Defter hefte 314, 05.07.2020.