Walter

Sataniziranje mudžahedina

Građansko pravo mudžahedina je da imaju slobodu vjeroispovijesti, zbora i dogovora, u okvirima koji ne narušavaju prava i slobode drugih. Oni ta prava u ovom društvu nemaju!

Multikulturni listovi pod ideološkom kontrolom lidera budućnosti posljednjih su dana krenuli u akciju spašavanja ravnogorskih četnika. Sprovodeći dejtonsko sveto pismo, psalm o poistovjećivanju krvnika i žrtve (VXCCC–IIX), ovi plaćenici su teme o četništvu zamijenili paranoičnim temama o mudžahedinima i vehabijama. Cilj je proizvesti utisak da su vehabije najveća prijetnja miru u BiH. Kad se izbezumljena javnost ubijedi da su mudžahedini paradigma ekstremizma u BiH, i to uvoznog, onda će nam četnici i ustaše doći kao domaće životinje, kao dio kulturne i političke baštine. I onako su već pod zaštitom države.

Ugurssuzium muslimanorum
Strateško poganjenje bh. patriotske svijesti rezultiralo je svikavanjem na okupirane č&u dijelove BiH. Postalo nam je normalno da bh. država živi na jedva 24 odsto svoje teritorije. Tu se uzgajaju s&h ljudska prava, dok se bošnjačka izvoze na doradu u kamenolome RS i batinolome HB, pa odatle u prekookeanske nedođije. Bosne nestaje isključivo zbog ustavne legalizacije fašizma, oličenog u nacističkom apartheidu bh. Srba i hb. Hrvata. Taj apartheid vlada na 76 odsto bh. teritorije; imanentno je zatočen za različitost, za antifašizam i multikulturalnost, a time i za državu BiH. Taj apartheid je u većini!!! Nasilje nad bošnjačkim povratnicima je prirodan rezultat ustavne legalizacije genocidnih ideologija. …I onda vam se pojave slinavi plaćenici da uzroke nestabilnosti BiH tumače prisustvom mudžahedina!
Ugursuzluk Bosanskih Muslimana u posljednjoj deceniji mjeri se umijećem služenja svojim dušmanima. Kad je Karadžiću to najviše trebalo, Alija je držao mitinge po Foči i Kladuši i najavljivao da će se muslimani toliko namnožiti da će Srbi i Hrvati uskoro biti manjina. Alijina tužna historijska sudbina sva je određena ovakvim glupostima. U njegovom stilu i vehabijska braća su se nekoliko puta uslikala po mjeri antibosanske propagande. Posljednji put, priredivši jalove proteste u povodu banjalučkih događaja, koji su spika protumačeni kao, tobejarabi, revanšizam. Među njima je mnogo načitanih i pametnih ljudi i pravo je čudo kako si dozvole ovakve greške u koracima.
Međutim, prvo valja napraviti ogromnu razliku između tih nekoliko mirnih, neincidentnih javnih protesta vehabijske braće, i nacističkog divljarenja četnika i ustaša. Potom, treba napraviti ogromnu razliku između višegodišnjeg medijskog i političkog sataniziranja vehabijske braće, i činjenice da ovi ljudi dosad nisu nikome naudili: nisu nikog kamenovali, nisu nikog pretukli, nisu nikog ubili… Njihovo je građansko pravo da imaju slobodu vjeroispovijesti, zbora i dogovora, u okvirima koji ne narušavaju prava i slobode drugih. Oni ta prava u ovom društvu nemaju! Oni su unaprijed osuđeni da budu protuteža s&h ekstremizmu.

Srbarium sunetorium
Naše najstarije novine su neki dan posvetile pola stranice nekakvom anonimnom pismu u kome tobože roditelji djece iz Studentskog doma u Nedžarićima saopćavaju da tamo – pod maskom običnih vjernika postoji grupa ekstremista, sumnjivih i mutnih tipova, koji sebe nazivaju vehabijama i vrbuju našu naivnu djecu u svoje redove. – Uspjeli su u svoje redove uvući studente koji nikada nisu išli u džamiju, pa se bojimo da to ne ode u neku dalju fazu fanatizma i ekstremizma. Anonimni roditelji od upravnika traže da se – glavnim akterima zabrani takav vid strateškog djelovanja. Prvi je problem što jedna ozbiljna novina tretira providno anonimno pismo. Drugi je problem što je sadržaj tog pisma do te mjere glupav, da ga ni komunizam ne bi svario. Van svake pameti je, uopće, komentirati tu šizofreniju.
Naša druga državotvorna novina se konektirala na stvaranje dževe oko mudžahedina. U Bočinji je dramatično, po potrebi. Odatle je nekakav Ljubo Ćurković, lider povratnika, poručio da će – sve srpske porodice ponovo iseliti ako se ne isele mudžahedini. On tvrdi da – mudžahedini ugrožavaju sigurnost onih koji su se vratili, pa postavlja ultimatum: – Zajednički život Srba sa mudžahedinima je moguć samo ukoliko oni promijene način života! To je isto kao kad bi bošnjački povratnici u Foču, ako ih ima, kazali da je život sa Srbima moguć samo ako Srbi prestanu objedovat krmetinu; i ako konačno počnu i žive i mrtve sunetiti. U protivnom, jel, Srbi treba da se isele iz Foče. I sad zamislite neku novinu u RS koja bi objavila ovakvu glupost. To može samo ovdje, u ovoj moralnoj i patriotskoj vukojebini, gdje svakovrsni kretenluci žive na pijedestalu mogućeg. Taj Ljubo Ćurković bi svijetla obraza prekrajao vjerske običaje. Hajde što je on mahnit, ali ovdašnje novine taj apartheidski ultimatum časno prenose kao relevantan faktor stanja u Bočinji! Ne saznasmo ni kako to mudžahedini ugrožavaju sigurnost povratnika. Znano je zasad da su se pijani srpski povratnici iživljavali nad preostalim mudžahedinima u Bočinji, kad su, urlajući četničke pjesme, pečeno prase donijeli pred privatnu kuću u kojoj je klanjan džuma-namaz. Mora da su im instruktori bili iz lukavačkog SDP-a. Da su se mudžahedini drznuli da zaštite svoja vjerska prava, sva bi se sila lafinaške multikulture sručila na njih. Njihovo pravo je da nemaju prava.

Maykorium mu starum
U proganjanju mudžahedina najgrlatiji su oni što su sami sebe proglasili lučonošama otvorenog civilnog društva, multikulture, tolerancije… Pa kako to, majka mu stara! Valjda i za mudžahedine ima mjesta u tom otvorenom društvu? Ili, društvo nije otvoreno! Kakvo je to multi ako ne sadrži različitost? I pravo na različitost! Kakva je to tolerancija ako vam smetaju jehovini svjedoci, pankeri, derviši, ljevičari, protestanti, vehabije, anarhisti, rokeri, akšamlije ili navijači? Man’te lafine! Sloboda otvorenog društva omeđena je granicama zakona. Ona se ruši proganjajem naših ustavnih prava na razlike. Između četnika i ustaša koji progone bošnjačke povratnike, i lažnih bh. demokrata koji progone mudžahedine – nema bitne razlike. Na odnosu prema mudžahedinima čita se kulturna, demokratska i humanistička zrelost našeg društva.
Do dna je postalo jadno i providno braniti i pravdati s&h ekstremizam tim neodrživim sataniziranjem mudžahedina.

Br. 26, 13. VI 2001.

Na današnji dan

Kalendar

Juni 2001
P U S Č P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Arhiva

Kategorije