Walter

Kadrovski iftari

Ako je islam privatno vlasništvo IZ, onda su Bošnjaci u islamu pod kiriju, koju plaćaju makar kad moraju, po velike pare, od IZ kupiti ukopno mjesto, koje će obavezno zarasti u šikaru.

Islamska zajednica se ponaša kao neurotična usidjelica. Davno se trebala vjenčat, izrodit djecu, pogledat unučad, a ona živi u pubertetu, u braku sa horomonalnim poremećajima, koji se manifestiraju kroz fulanje percepcije i histeričnu uvredljivost. Sve đuturum-cure mahane nalaze u drugima, a nikad u sebi. Krivi su drugi što se ona nije udala! Krivi su šejtani što je Islamska zajednica isfrustrirana, feudalna, snobovska, crkvena, skorojevićka, zatucana organizacija, odrođena od Bošnjaka i od islama. Kad se u familiji ima cura sa mahanom onda se šuti, da se ubogost ne povrijedi. Tako i Bošnjaci sklanjaju pogled s Islamske zajednice, kao što se sklanja pogled s nečijih poderanih čarapa.

I am, maycko, feudallatzc

Pokušali smo za bajramski broj dobiti intervju od reisa Cerića, pa kad nije išlo, od nekoliko drugih viđenijih likova iz Islamske zajednice. Svi su nas pristojno oseknuli. Ne bismo rekli da postoji zvanična direktiva po kojoj je službenicima IZ zabranjeno kontaktirati s nama. Postoji nešto opasnije, a to je nezvanični, prešutni išaret po kome bi svako ko kontaktira s nama mogao zglajzati u oficirskoj hijerarhiji IZ. To je manifestacija jednoumlja, kakva vlada u totalitarnim sistemima i u ideologiziranim vojskama. Islamska zajednica je, kao nekad SKJ i JNA, ili danas OHR, SDA ili SDP, ustrojena po boljševičkom obrascu. Sve autoritarne organizacije opstaju na jednodimenzionalnoj istini, koja poput giljotine lebdi nad svojim podanicima, neozvaničena, ali svima znana. Ta metafizička autocenzura, to unutarnje zatočeništvo svijesti, najstrašniji je oblik totalitarne vlasti.

Komunizam je živio kao konačna vrijednost. Toliki je to bio genije da mu slova nisi mogao ni odbiti, ni dodati. Po Islamskoj zajednici, i islam je konačan. Pogotovo u pogledu unutarnjeg, feudalističkog, profiterskog ustrojstva IZ. Tu nema šta da se mijenja. Posljednjih godina je izraslo mnogo islamski učenih mladića, ali je poslupismeni hodža, što na džumama galami kao u horor filmovima, uvijek iznad učenijih od sebe. Totalitarna struktura IZ je faktor retardacije i destrukcije islamskog srodstva u Bošnjaka.

Sve crkve svijeta imaju pravo na retardirajući luksuz totalitarizma. Iza njih stoji ekonomska moć i politička stabilnost. Takve luksuze mogu si dopustiti i islamske zajednice u Saudijskoj Arabiji ili Iranu. Njima ne prijeti nestanak, i nisu im potrebni svi duhovni potencijali za opstanak islama, kao duhovne kičme svojih naciona. Bošnjački narod ne stanuje u ovoj priči. Bošnjački narod bi jedino mogao opstati ako mobilizira svu duhovnu energiju oko samo jednog cilja: opstanka. Feudalizam Islamske zajednice je faktor razgradnje, a ne mobilizacije bošnjačkih potencijala.

Isllam in the shickara

Mi u Islamskoj zajednici očito slovimo kao neprijatelji. List IZ Preporod, koji uređuje najveći islamski mislilac u svemiru Aziz Udribegović, više je tekstova napisao protiv nas, nego protiv svih antibošnjačkih medijskih pojava u BiH. Zašto? Slobodna Bosna, Dani and comp. njihovi su saveznici, jer iskreno mrze Bošnjake, a to je kvalitetna marketinška pozicija za mobilizaciju muslimanskih teladi. Mi, s druge strane, kritički promišljamo bošnjačku i islamsku stvarnost, nastojeći da iniciramo promjene, ka usavršavanju postojećih oblika bošnjačog života.

Kritičko promišljanje remeti feudalistički, tačnije rečeno – profiterski mir u IZ, i otud smo uknjiženi kao din-dušmani.
Reis Cerić je u Slobodnoj Bosni proglađen vođom bošnjačke mafije, ali IZ nije tužila ovaj policijski magazin, valjda zbog marketinške usluge. Zato smo mi tuženi nekoliko puta, ni zbog kakve uvrede, ili neistine, već samo zbog iniciranja pitanja koja zadiru u feudalističku strukturu IZ. Otkud nekome pravo da propituje privatni posjed IZ? Ako je islam privatno vlasništvo IZ, onda su Bošnjaci u islamu pod kiriju, koju makar plaćaju kad moraju po velike pare od IZ kupiti ukopno mjesto, koje će obavezno zarasti u šikaru.

Dženaza Aliji Izetbegoviću je posvjedočila provaliju između Islamske zajednice i Bošnjaka. Reis je ispravno preporučio da se ne uzvikuju tekbiri, a narod je navijački nastavio po svome ćeifu. Gdje je ta kičma? Gdje to jedinstvo? Mislili smo da postoji. Ali nikada prije nismo imali priliku osjetiti na djelu reisov autoritet naspram narodnjačkog osjećaja islama. Šta nam ovo kazuje? Narod ima svoj islam. Narod ne osjeća islam u tumačenju Islamske zajednice. Ko je kriv? Onaj što se odrodio. Narod se ne može odroditi sam od sebe.

Machexinska possla

Pozvan sam na iftar što ga je reis priredio za bh. privrednike. Ko biva, da se među lovatorima nađe i jedan kokuz, brada-filozof. Da ne bude sve u parama, već i u bradama. Nisam otišao. Prijatelju koji mi je prenio poziv rekao sam da bih rado sa reisom otišao na iftar u Cersku, ili u ma koje povratničko mjesto. Potegao bih na bilo koju periferiju, a zapravo suštinu bošnjačkog života.

Nema ničeg inspirativnog, ni islamskog, u iftaru sa guzonjama. Naspram bošnjačkih minskih rana, takvo što je degutantno. Gomile hrane, golemi računi, masni osmijesi, i – bijeda oko nas. Ramazan je na medijskoj sceni protekao, uglavnom, u snobovskom preseravanju trbonja koji misle da je islam žderanje, slikanje i podrigivanje. Islamska zajednica ne samo da nije imala kritički sud spram ove distorzije ramazanskih značenja, već ih je i sama kreirala.

Nije čudo što narod sve više vjeruje svome islamu. Nije narod kriv. Nisam ni ja kriv što vidim hodžine poderane čarape. Moja je želja da Islamska zajednica napusti roditeljski komunistički dom, da se porodi i uza sebe ima potomstvo koje će je cijeniti kao roditelja. Ovo dosad su maćehinska posla.

Walter, Br. 95, 25. XI 2003.

Kalendar

Novembar 2003
P U S Č P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Arhiva

Kategorije